L’Ajuntament de Palau-saverdera ha aprovat alguns canvis a la numeració dels carrers de la part alta del poble. En concret, es modifica la numeració de 19 finques que estan situades al voltant dels pisos de protecció oficial (veure imatge per ubicar-les) per tal de fer més fàcil la seva localització.
Del carrer Montseny es canvia la numeració de les parcel·les amb la següent referència cadastral: 2542502EG1824S, 2542501EG1824S, 2543102EG1824S, 2644919EG1824S, 2644904EG1824S, 2644906EG1824S, 2644922EG1824S, 2644923EG1824S i 2644921EG1824S.
Del carrer Canigó es modifiquen la numeració de les parcel·les amb la següent referència cadastral: 2644907EG1824S, 2543101EG1824S i 2644918EG1824S.
De la plaça Constitució es modifica la numeració de la parcel·la amb la següent referència cadastral: 2644905EG1824S
Del carrer de la Serra de Verdera es modifica la numeració de la parcel·la amb referència 2644917EG1824S
Del carrer Pirineus es canvia la numeració de les següents parcel·les: 2542101EG1824S i 2542508EG1824S
I, finalment, del carrer Paní es modifica la numeració de les finques 2542503EG1824S, 2542509EG1824S i 2542507EG1824S
Aquests canvis s’han produït com a conseqüència de la instància presentada per un particular, que va demanar un canvi de numeració per fer més lògica la localització de casa seva. A partir d’aquesta sol·licitud, els serveis tècnics d’Urbanisme van comprovar que la numeració d’aquests carrers no era l’adequada i que, mitjançant les modificacions que ara s’han aprovat, es podia millorar aquesta situació.
Aquest acord es va prendre en el Ple que es va celebrar el passat 25 de gener amb els vots a favor de tots els grups representats al Consistori. Properament, les persones afectades rebran una notificació individualitzada i s’exposarà al públic la proposta perquè tothom pugui fer al·legacions, abans de fer l’aprovació definitiva.
En el mateix Ple es va donar coneixement als regidors de dos decrets de modificació del pressupost de l’any passat (MC18/2017 i MC 19/2017) i es va aprovar, amb els vots de l’equip de govern (Gent de Palau-AM i Alternativa per Tothom) i PdCAT, obrir un expedient informatiu per revisar la titulació del personal que presta el servei a la llar d’infants.
En el torn de precs i preguntes (minut 36 del vídeo que podeu veure aquí), els regidors del PdCAT es van interessar per:
- nou contracte de gestió del bar restaurant del Centre Cívic, que està pendent d’un informe tècnic i a punt de sortir a licitació
- el nou aparcament que s’ha fet a l’entrada del poble
- les obres que ha de fer la Diputació a la carretera dels tres ponts
- les barraques il·legals que es van construint a la part baixa del terme municipal
- unes obres recents que s’han fet en un pàrquing exterior del Sun Village.
Trobareu aquí tots els punts de l’ordre del dia que es van tractar en aquest Ple.