Resultats de l’enquesta sobre el servei de bar-restaurant del Centre Cívic

Ja estan disponibles els resultats de l’enquesta que vau tenir a la vostra disposició entre el 7 d’octubre i el 7 de novembre per valorar el servei de bar-restaurant del Centre Cívic.

Un total d’11 persones van contestar l’enquesta. D’aquestes, una no estava empadronada al poble i 2 persones més no es van identificar correctament.

Per tant, els resultats que veureu a continuació s’han obtingut a partir de les aportacions fetes per 8 persones, que complien els requisits per poder participar.

Us vam demanar que valoréssiu de l’1 al 5 diversos aspectes del servei de bar-restaurant del Centre Cívic, essent 1 la valoració més baixa i 5 la valoració més alta.

Si traduïm els números a text obtenim l’escala que s’ha fet servir per presentar-vos els resultats: 1 (molt malament), 2 (malament), 3 (normal), 4 (bé) i 5 (molt bé).

L’aspecte més ben valorat és l’atenció personal (que ha obtingut una nota mitjana de 3,75 sobre 5) i l’aspecte que ha obtingut una valoració més baixa és el compliment dels horaris, amb una nota mitjana d’1,75 sobre 5.

A la taula següent veieu amb detall la nota mitjana que han obtingut cadascun dels aspectes concrets que s’han valorat. Tingueu en compte que és una nota sobre una escala que va de l’1 al 5:

Al marge de les valoracions numèriques, us vam demanar que ens féssiu arribar les vostres propostes de millora i hem rebut 6 comentaris de les 8 persones validades per respondre l’enquesta.

Alguns d’aquests comentaris fan referència a un únic aspecte a millorar, però també hi ha comentaris que fan referència a diferents aspectes a millorar.

Concretament, els vostres comentaris fan referència a 5 aspectes diferents que considereu que són susceptibles de millora, i en base a aquests, hem preparat la següent informació.

La taula que teniu a continuació mostra els àmbits que considereu que cal millorar i el nombre de persones que han fet referència a cadascun d’aquests àmbits concrets.

Els aspectes que encapçalen el rànquing de coses a millorar són els horaris, perquè 4 de les 8 persones validades s’hi han referit, i la neteja de les instal·lacions, perquè 3 de les vuit persones validades s’hi han referit.

Des de l’Ajuntament us agraïm la vostra col·laboració. L’equip de govern analitzarà els resultats per intentar millorar el servei.

Feu clic aquí si us voleu descarregar les dades que s’han utilitzat per preparar aquesta informació.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.