Ordenança de transparència i administració electrònica

L'Ajuntament de Palau-saverdera aprovarà properament l'Ordenança municipal de Transparència i Administració electrònica, que té com a objectiu regular l'ús de mitjans electrònics en les vostres relacions amb l'Ajuntament i acotar una mica més els drets i deures que es deriven de la Llei 19/2014, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Ja fa aproximadament un any que l'Ajuntament treballa amb un gestor d'expedients electrònics, la qual cosa ens ha permès potenciar l'ús de mecanismes d'adminstració electrònica com són, entre altres, el taulell electrònic d'anuncis (e-tauler) i el sistema de noficicacions electròniques (e-notum).

L'article 133 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques obliga els ajuntaments a endegar un procediment de participació ciutadana, cada vegada que es posa en marxa un procediment per aprovar una nova ordenança o reglament.

Perquè volem donar compliment a aquest manament legal, i també perquè volem escoltar la vostra opinió, fins i tot abans de fer una primera aprovació de l'Ordenança municipal de Transparència i Administració electrònica, posem el següent formulari a la vostra disposició.

Estudiarem la possibilitat d'incorporar les vostres aportacions al text de l'ordenança que, posteriorment, tal com s'ha fet sempre, s'aprovarà inicialment, se sotmetrà a informació pública perquè tothom pugui presentar-hi al·legacions i, finalment, es farà l'aprovació definitiva. 

 

Afegeix un nou comentari

Plain text

  • No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
5 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.