Resultats de les enquestes sobre la qualitat dels serveis

LES VOSTRES VALORACIONS SOBRE EL SERVEI DE PISCINA MUNICIPAL

Entre el 25 de setembre i el 25 d’octubre de 2024 vau tenir a la vostra disposició una enquesta per valorar el servei de piscina municipal.

Un total de 43 persones van contestar l’enquesta. D’aquestes, una no estava empadronada al poble i 5 persones més no es van identificar correctament.

Per tant, els resultats que veureu a continuació es van obtenir a partir de les aportacions fetes per 37 persones, que complien els requisits per poder participar.

Us vam demanar que valoréssiu de l’1 al 5 diversos aspectes del servei de piscina municipal, essent 1 la valoració més baixa i 5 la valoració més alta.

Vam traduir els números a text i vam obtenir l’escala utilitzada per presentar-vos els resultats: 1 (molt malament), 2 (malament), 3 (normal), 4 (bé) i 5 (molt bé).

L’aspecte més ben valorat és la qualitat de l’aigua (que ha obtingut una nota mitjana de 3,8 sobre 5) i l’aspecte que ha obtingut una valoració més baixa és l’estat de les instal·lacions, amb una nota mitjana de 2,72 sobre 5.

A la taula següent veieu amb detall la nota mitjana que han obtingut cadascun dels aspectes concrets que s’han valorat. Tingueu en compte que és una nota sobre una escala que va de l’1 al 5:

Al marge de les valoracions numèriques, us vam demanar que ens féssiu arribar les vostres propostes de millora i vam rebre 31 comentaris de 31 persones diferents.

Alguns d’aquests comentaris feien referència a un únic aspecte a millorar, però també hi havia comentaris que feien referència a diferents aspectes a millorar.

Concretament, els vostres comentaris van fer referència a 22 aspectes diferents que consideràveu  són susceptibles de millora, i en base a aquests, vam preparar la informació que trobareu a continuació.

No es van tenir en compte les aportacions que només mostraven disconformitat o malestar sense especificar-ne la raó i tampoc es van tenir en compte els comentaris positius perquè no era aquest l’objecte de la qüestió.

La taula següent mostra els àmbits que vau considerar que calia millorar i el nombre de persones que van fer referència a cadascun d’aquests àmbits concrets.

Els aspectes que van encapçalar el rànquing de coses a millorar van ser el tracte personal rebut (11 persones s’hi van referir), l’estat de la gespa (11 persones s’hi van referir) i l’organització de la festa de l’escuma (a la qual s’hi van referir 5 persones). 

LES VOSTRES VALORACIONS SOBRE EL SERVEI DE BAR DEL CENTRE CÍVIC

Entre el 7 d’octubre i el 7 de novembre de 2024 vau tenir a la vostra disposició una enquesta per valorar el servei de bar-restaurant del Centre Cívic.

Un total d’11 persones van contestar l’enquesta. D’aquestes, una no estava empadronada al poble i 2 persones més no es van identificar correctament.

Per tant, els resultats que veureu a continuació es van obtenir a partir de les aportacions fetes per 8 persones, que complien els requisits per poder participar.

Us vam demanar que valoréssiu de l’1 al 5 diversos aspectes del servei de bar-restaurant del Centre Cívic, essent 1 la valoració més baixa i 5 la valoració més alta.

Vam traduir els números a text vam obtenir l’escala utilitzada per presentar-vos els resultats: 1 (molt malament), 2 (malament), 3 (normal), 4 (bé) i 5 (molt bé).

L’aspecte més ben valorat va ser l’atenció personal (que va obtenir una nota mitjana de 3,75 sobre 5) i l’aspecte que va obtenir una valoració més baixa va ser el compliment dels horaris, amb una nota mitjana d’1,75 sobre 5.

A la taula següent veieu amb detall la nota mitjana que van obtenir cadascun dels aspectes concrets que es van valorar. Tingueu en compte que és una nota sobre una escala que va de l’1 al 5:

Al marge de les valoracions numèriques, us vam demanar que ens féssiu arribar les vostres propostes de millora i vam rebre 6 comentaris de les 8 persones validades per respondre l’enquesta.

Alguns d’aquests comentaris feien referència a un únic aspecte a millorar, però també hi va haver comentaris que feien referència a diferents aspectes a millorar.

Concretament, els vostres comentaris van fer referència a 5 aspectes diferents que consideràveu susceptibles de millora, i en base a aquests, vam preparar la següent informació.

La taula que teniu a continuació mostra els àmbits que vau considerar que calia millorar i el nombre de persones que van fer referència a cadascun d’aquests àmbits concrets.

Els aspectes que van encapçalar el rànquing de coses a millorar van ser els horaris, perquè 4 de les 8 persones validades s’hi van referir, i la neteja de les instal·lacions, perquè 3 de les vuit persones validades s’hi van referir.

Última actualització: 17/01/2025

Comments are closed.