La Junta de Govern està formada per:
- Miquel Serra Trulls
- Jordi Compte Martí
- Guillermo Colomer Domènech
- David Berta Orta
Assisteixen convidats per alcaldia, amb veu, sense vot i sense dret a cobrar per assistència: Santiago Montoro Vila i David Nasarre Solans.
Mitjançant acord de Ple de 17 de juliol de 2023 es va acordar que la Junta de Govern Local es reunirà el primer i el tercer dilluns de cada mes.
Els regidors de l’equip de govern cobren 170€ per assistència a les juntes de govern, segons acord de Ple de 17 de juliol de 2023.
Segons el decret número 2024DECR000433 de 24 d’octubre de 2024, aquestes són les funcions delegades per l’alcalde a la Junta de Govern:
1. Aprovar l’oferta pública d’ocupació, segons el pressupost i la plantilla de personal aprovada per el Ple.
2. Aprovar les bases de les proves de selecció de personal i les seves convocatòries.
3. Adoptar les sancions de tot el personal.
4. Sancionar les faltes de desobediència a la seva autoritat o per infracció de les ordenances municipals, llevat dels casos en què aquesta facultat ja estigui delegada a d’altres administracions o atribuïda a altres òrgans.
5. La contractació inclosa la menor, d’obres, subministraments i serveis, les concessions d’obres i serveis i els contractes administratius especials amb import estimat no superior al 10% dels recursos ordinaris del pressupost ni, en qualsevol cas, els de quantia superior a 6.000.000 €, incloses les de caràcter plurianual quant la seva duració no sigui superior a quatre anys, incloent eventuals pròrrogues, sempre que l’import acumulat de totes les seves anualitats no superi el percentatge indicat, referit a recursos ordinaris del pressupost del primer exercici, ni la quantia senyalada.
6. La celebració de contractes privats i l’adjudicació de concessions sobre bens demanials, així com l’adquisició de bens immobles i drets subjectes a legislació patrimonial quant el pressupost base de licitació no superi el 10% dels recursos ordinaris del pressupost ni l’import de 3.000.000 €, així com l’alienació de patrimoni quant el seu valor no superi el percentatge ni la quantia indicada.
7. L’aprovació dels projectes d’obra i serveis quan sigui competent per la seva contractació o concessió i estigui previst al pressupost.
8. L’atorgament de llicències, a excepció que la legislació sectorial disposi expressament la competència del ple.
9. Ordenar la publicació i execució dels acords de l’ajuntament i fer-los complir, quant esdevinguin sobre competències delegades a la Junta de Govern Local.
10. Les demés que expressament atribueixin les lleis de l’Estat o la Generalitat assignades al municipi i no s’atribueixin a altres òrgans municipals.
11. Aquells actes d’execució del pressupost de despeses que estiguin vinculats als actes administratius que per delegació ostenti la Junta de Govern Local, excepte els que es carreguin al capítol 1 i l’ordenació general de pagaments. Aquesta competències s’exercirà d’acord a allò establert a les bases d’execució del pressupost. Davant contradicció entre aquesta delegació i les bases d’execució del pressupost prevaldrà lo disposat a les bases.
12. La resolució dels recursos de reposició quant s’interposin sobre actes en exercici de competències delegades.
Aquestes són les competències delegades pel Ple a la Junta de Govern Local, en compliment de l’acord pres a la sessió de 25 de novembre de 2024:
1. La declaració de lesivitat dels actes de l’Ajuntament.
2. La concertació d’operacions de crèdit que suposin dins de cada exercici econòmic, una quantia acumulada superior al 10% dels recursos ordinaris del pressupost.
3. La concertació d’operacions de tresoreria quan l’import acumulat de les operacions vives en cada moment, superi el 15% dels ingressos corrents liquidats en l’exercici anterior de conformitat amb el que disposa la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
4. Les contractacions i concessions de tota classe quan el seu import superi el 10 % dels recursos ordinaris del pressupost, i, en qualsevol cas, els sis milions d’euros, així com, els contractes i concessions plurianuals quan la seva durada sigui superior a quatre anys i els plurianuals de menor durada quan l’import acumulat de totes les anualitats superi el percentatge indicat, referit als recursos ordinaris del pressupost del primer exercici.
5. L’aprovació dels Projectes d’Obres i Serveis, quan sigui competent per la seva contractació o concessió i quan no estiguin previstos en el pressupost.
6. La celebració de contractes privats i l’adjudicació de concessions sobre bens demanials, així com l’adquisició de bens immobles i drets subjectes a legislació patrimonial i l’alienació de patrimoni, quant el pressupost base de licitació superi el 10% dels recursos ordinaris del pressupost o l’import de 3.000.000€, així com l’alienació de bens declarats de valor històric o artístic, independentment del seu valor.
7. L’establiment o modificació dels preus públics que no tinguin la naturalesa de prestacions patrimonials de caràcter públic.
8. L’autorització o denegació d’incompatibilitats al personal al servei de l’Ajuntament per a un segon lloc o activitat en el sector públic, així com la resolució motivada reconeixent la compatibilitat o declarant la incompatibilitat per a l’exercici d’activitats professionals, laborals, mercantils o industrials fora de les administracions públiques, a que es refereix la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.
9. L’aprovació de convenis de col·laboració o cooperació, en matèries relacionades directament amb el foment d’ocupació, sempre que la seva durada sigui inferior a un any.
10. Els convenis interadministratius als que fa referència els articles 303 i següents del ROAS, a excepció dels convenis interadministratius marc i els convenis pels quals es transfereixen o es deleguen competències municipals en favor d’altres administracions públiques.
11. La resolució dels recursos de reposició que es puguin interposar contra els actes dictats en l’exercici de totes les competències delegades.
12. L’exercici d’accions judicials i administratives i la defensa de la corporació en matèries de competència plenària.
Els documents que trobareu aquí han estat anonimitzats per complir amb la normativa de Protecció de dades.
aCTES DE JUNTA DE GOVERN DE 2024
aCTES DE JUNTA DE GOVERN DE 2023
EXTRACTES DE LES ACTES DE JUNTA DE GOVERN DE 2022
EXTRACTES DE LES ACTES DE JUNTA DE GOVERN DE 2021
EXTRACTES DE LES ACTES DE JUNTA DE GOVERN DE 2020
Aquesta pàgina s’actualitza mensualment.