El Ple de l’Ajuntament del passat 28 de gener va acordar iniciar els tràmits per modificar l’actual Ordenança general que regula la concessió de subvencions per tal d’adaptar-la a la normativa de referència actual.
Tal com estableix l’article 133 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú, s’obre ara un termini de consulta pública durant 20 dies perquè qualsevol persona pugui donar la seva opinió sobre l’esborrany de la futura redacció de l’ordenança, entre altres aspectes.
Trobareu aquí informació sobre els canvis que l’Ajuntament preveu tramitar i sobre totes les qüestions que se sotmeten a consulta pública. Podeu fer-nos arribar la vostra opinió fins el 22 de març, mitjançant un correu electrònic enviat a premsa@palau-saverdera.cat
L’Ajuntament ja s’ha posat en contacte per correu electrònic amb tots i totes els representants de les entitats que consten al Registre d’Associacions del municipi per donar-los a conèixer aquestes novetats, que poden tenir un impacte directe en l’activitat de les entitats que representen.
Amb la modificació de l’Ordenança general de concessió de subvencions, l’Ajuntament enceta el primer dels tres processos de la revisió normativa previstos en la planificació d’aquest any. Abans del 2022, s’haurà d’haver iniciat també la modificació del Reglament de Cementiri i del Reglament Orgànic Municipal.