Més reparacions i manteniment de l’espai públic

L’estratègia de contractar una empresa externa per col·laborar amb els mitjans propis de l’Ajuntament en les tasques de reparació i manteniment de l’espai públic i equipaments municipals comença a donar resultats.

L’Ajuntament va contractar l’empresa Aplicacions i Manteniments Dabau SL. per 5.808€ (Iva inclòs) per dedicar una setmana al mes, de setembre a desembre, a fer feines d’aquest tipus.

Durant la primera setmana de feina, que va ser del 20 al 24 de setembre, l’operari d’aquesta empresa va resoldre 13 incidències, que són les següents:

  • Canviar les xarxes de les porteries grans del camp futbol.
  • Treballs diversos a la llar d’infants.
  • Reparar la tanca de fusta del parc infantil del carrer Cerdanya.
  • Pintar ratlla groga de contragual davant carrer de l’Oli 1.
  • Treure cartell Movistar situat entrada plaça Església.
  • Pintar línia groga de contragual, davant del carrer Ripollès 3.
  • Tapar forat amb asfalt (tram de carrer entre Figueres i Maresme).
  • Eliminar plaça aparcament pintant amb pintura negra. Carrer Nou cantonada Rall.
  • Pintar i repintar línia groga al carrer Paní.
  • Canviar dos pals trencats i tornar a col·locar els que estan a terra, en el nou vial de connexió amb el mas Isaac
  • Clavar pilona al carrer Quintans (al costat del Centre Cívic)
  • Canviar xarxes de les porteries petites del camp de futbol
  • Revisar la porta de Primària de l’escola, que no tancava bé i quedava oberta.

A més a més, el 15 de setembre, com a actuació preliminar, aquesta empresa va executar dues actuacions més:

  • Canviar les xarxes de la pista poliesportiva.
  • Clavar un endoll a la primera planta de l’edifici de l’Ajuntament.

La regidora de Serveis, Paulina Calvo, valora positivament els resultats obtinguts perquè de les 30 incidències a la via pública i equipaments que es van resoldre durant el mes de setembre, el 50% les va resoldre l’operari d’aquesta empresa.

“Això ens permet fer feines de reparacions i manteniment que no podríem arribar a fer només amb recursos propis i, per tant, és una bona manera de sumar esforços”, explica la regidora.

L’aplicació informàtica que fa servir l’Ajuntament des de principi d’any per gestionar les incidències a l’espai públic facilita en gran mesura la comunicació amb l’empresa contractada, la planificació i el seguiment de les actuacions.

Avui comença la segona setmana de treball d’aquesta empresa al municipi.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.