Resultats de l’enquesta sobre el servei de piscina municipal

Ja estan disponibles els resultats de l’enquesta que vau tenir a la vostra disposició entre el 25 de setembre i el 25 d’octubre per valorar el servei de piscina municipal.

Un total de 43 persones van contestar l’enquesta. D’aquestes, una no estava empadronada al poble i 5 persones més no es van identificar correctament.

Per tant, els resultats que veureu a continuació s’han obtingut a partir de les aportacions fetes per 37 persones, que complien els requisits per poder participar.

Us vam demanar que valoréssiu de l’1 al 5 diversos aspectes del servei de piscina municipal, essent 1 la valoració més baixa i 5 la valoració més alta.

Si traduïm els números a text obtenim l’escala que s’ha fet servir per presentar-vos els resultats: 1 (molt malament), 2 (malament), 3 (normal), 4 (bé) i 5 (molt bé).

L’aspecte més ben valorat és la qualitat de l’aigua (que ha obtingut una nota mitjana de 3,8 sobre 5) i l’aspecte que ha obtingut una valoració més baixa és l’estat de les instal·lacions, amb una nota mitjana de 2,72 sobre 5.

A la taula següent veieu amb detall la nota mitjana que han obtingut cadascun dels aspectes concrets que s’han valorat. Tingueu en compte que és una nota sobre una escala que va de l’1 al 5:

Al marge de les valoracions numèriques, us vam demanar que ens féssiu arribar les vostres propostes de millora i hem rebut 31 comentaris de 31 persones diferents.

Alguns d’aquests comentaris fan referència a un únic aspecte a millorar, però també hi ha comentaris que fan referència a diferents aspectes a millorar.

Concretament, els vostres comentaris fan referència a 22 aspectes diferents que considereu que són susceptibles de millora, i en base a aquests, hem preparat la següent informació.

No s’han tingut en compte les aportacions que només mostren disconformitat o malestar sense especificar-ne la raó i tampoc s’han tingut en compte els comentaris positius perquè no era aquest l’objecte de la qüestió.

La taula següent mostra els àmbits que considereu que cal millorar i el nombre de persones que han fet referència a cadascun d’aquests àmbits concrets.

Els aspectes que encapçalen el rànquing de coses a millorar són el tracte personal rebut (11 persones s’hi han referit), l’estat de la gespa (11 persones s’hi han referit) i l’organització de la festa de l’escuma (a la qual s’hi han referit 5 persones). 

Des de l’Ajuntament us agraïm la vostra col·laboració. L’equip de govern analitzarà els resultats per intentar millorar el servei.

Feu clic aquí si us voleu descarregar les dades que s’han utilitzat per preparar aquesta informació.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.